    Subject: Re: Koło pełne do taczki?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 5 Dec 2019 14:22:45 +0100

    W dniu 2019-12-05 o 09:42, Jacek pisze:
    > To samo z kołami do wózka. Dętki są robione chyba na drutach, bo
    > powietrze schodzi z nich błyskawicznie. Dętki są do wyboru albo tanie
    > gumowe albo jeszcze tańsze z PCV.
    > Natomiast w Castoramie widziałem koła już napompowane po ok. 40 zł.
    > Jeżeli Castorama nie pompuje tych kół co tydzień, to by znaczyło, że
    > dętki jakoś powietrze trzymają. Jakby co, to u nich można reklamować
    > (mam nadzieję, ze koła też).
    > Koła pełne bym odradzał, bo są strasznie ciężkie i jakoś źle się tym
    > jedzie (przynajmniej ja mam takie wrażenie). Może na autostradzie jest
> [...]

    Te wszystkie marketowe to badziew, który się psuje od samego patrzenia.

    Osobiście polecam koła polskiej firmy Zabi
    https://www.zabi.pl/pl/kolka-oferta/

    Są co prawda nieco droższe, ale dużo wytrzymalsze i do tego bez
    najmniejszych problemów naprawialne. Opony i dętki na wymianę dokupi się
    bez najmniejszego problemu.

    Dla przykładu koło pompowane, łożyskowane na gównianych łożyskach,
    których bieżnie to blaszane elementy felgi kosztują w marketach ok. 40zł.

    Koło o takim samym rozmiarze na wymienialnych, porządnych łożyskach
    kulkowych o obciążalności 175kg na koło z Zabi to koszt ok. 60-kilku zł.

    Z tymi marketowymi to bywa różnie. Często kupi się koło, dętka przecieka
    jakby była zrobiona z tkaniny, a później "bujaj się Fela", bo dętek nie
    dokupisz.