    From: "Tomasz" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kontener morski jako zaplecze budowy
    Date: Sat, 13 Jan 2018 08:36:15 +0100

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał

    > Nie wiem jak u Ciebie wygląda MPZP czy też WZ, ale na działce budowlanej
    > możesz postawić budynek gospodarczy do 35m2 na zgłoszenie.

    Rozwiazanie faktycznie dobre ale za taki budynek gospodarczy, wolnostojący
    będę płacił
    podatek 10 razy wiekszy niż za powierzchnie domu (ok. 150 zl rocznie).
    Chodzi mi po głowie takie rozwiazanie aby dom od razu zaprojektować z tak
    zwanym garazem/wiatą
    dostawionym do ślepej ściany. Na razie go nie realizować, a jak już będą
    gotowe mury i ocieplenie
    dostawić ten kontener do sciany budynku i pokryc go jednospadowym dachem
    złaczonym z murem domu, tak jak w projekcie. Ponieważ kontener jest węższy
    od projektowanego garażu/wiaty to tą pozostała przestrzeń można by
    wykorzystać na skład drewna opałowego.
    Czy taki pomysł ma jakieś wady prawne?

    --
    Tomasz