  • 1. Data: 2015-07-30 17:16:22
    Temat: Re: Nigeryjska zabawa
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 30 lipca 2015 16:56:41 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Na OLX wystawiłem telefon. Cena 1200zł
    > dostałem meila od gościa z Nigerii że on kupi ze da 500euro
    > 500euro dobra cena więc zgodziłem się;)
    > Gość poprosił o dane z nr konta do wpłaty-wysłałem
    > Nigeryjczyk odpisał że zlecił przelew- więc ok

    ze tez nie szkoda ci czasu na takie zabawy ;)

    b.

  • 2. Data: 2015-07-30 17:32:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 lipca 2015 17:16:22 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > ze tez nie szkoda ci czasu na takie zabawy ;)
    Pomyliłem grupy, miało iść na pl.misc.banki,. A co do czasu- kilja meili w wolnej
    chwili

  • 3. Data: 2015-07-30 20:20:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Trzeba było napisać żeby podali 12 cyfrowy kod i8dentyfikacyjny banku i numer konta
    na którym są pieniądze Pewno nie ma czegoś takiego ale jak by podali to by było
    śmiesznie. Jak by pytali po co to że Twój bank po tym kodzie sprawdzi czy pieniądze
    są na koncie.

  • 4. Data: 2015-07-30 20:30:34
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@g...com
    *Kris* napisał(-a):

    > Pomyliłem grupy, miało iść na pl.misc.banki

    No ale jak już, to ciągnij do końca i informuj o rozwoju sytuacji :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2015-07-30 20:54:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 lipca 2015 20:30:32 UTC+2 użytkownik Big Jack napisał:

    > No ale jak już, to ciągnij do końca i informuj o rozwoju sytuacji :)

    Podałem nr przesyłki, napisałem że wydaję kurierowi i na razie Mr Paul milczy.

  • 6. Data: 2015-07-31 08:54:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 lipca 2015 20:30:32 UTC+2 użytkownik Big Jack napisał:

    > No ale jak już, to ciągnij do końca i informuj o rozwoju >
    >sytuacji :)

    Paul Smith właśnie napisał ze z niecierpliwością czeka aż nadam przesyłkę żeby zlecić
    dyrektorowi banku wykonanie przelewu;)
    Napisałem mu:
    "Witaj
    Przesyłka nadana dzisiaj gołębiem pocztowym. Czy w Nigerii gołębie pocztowe mogą
    spokojnie lądować?
    Proszę podaj 12 cyfrowy nr kontrolny banku z którego wyślesz 500euro żebym mógł
    zweryfikować transakcję. Poproś Dyrektora Banku o szybki przelew"

  • 7. Data: 2015-07-31 15:08:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 lipca 2015 08:54:11 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    zweryfikować transakcję. Poproś >Dyrektora Banku o szybki przelew"

    Kolega Paul Smith zaakceptował przesyłke gołębiem pocztowym:

    "Witaj przyjacielu,

    Dzięki dla poczty, i jestem bardzo zadowolony, aby usłyszeć od
    ciebie o zapłatę zrobiłem na szczegóły konta. Mam nadzieję, że masz
    potwierdzenie z banku. Chcę, żebyś wiedział, że mam dokonać płatności
    i płatność została potwierdzona, a płatność została pomyślnie
    zatwierdzona, a raz zapłata potwierdza, można zobaczyć w mailu
    potwierdzającym, że mój bank nie może zwrotu płatności do mnie po to
    potwierdzone. Więc chcę, żebyś wiedział, że będzie musiał dokonać
    transport rzecz i przesłania dowodu wysyłki do mojego banku w celu
    weryfikacji, tak że mogą one w stanie szybko aktywować swoje konto.
    Obiecuję wam, że nigdy nie będziesz żałować do czynienia ze mną, a
    Twoje konto zostanie aktywowane w ciągu 24/48 pewnością godz po
    otrzymaniu przesyłki może być potwierdzona przez mojego banku, chcę Ci
    również prosimy o kontakt z mojego banku do dalszego weryfikacji
    płatności. Więc zachęcam do prosimy przejść i zrobić przesyłki i
    wrócić do mojego banku z odbiorem przesyłki tak, że konto może zostać
    szybko aktywowane.

    Czekamy na odpowiedź wkrótce.

    Dzięki"

  • 8. Data: 2015-07-31 15:39:16
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-07-31 o 15:08, Kris pisze:

> [...]
    > płatności. Więc zachęcam do prosimy przejść i zrobić przesyłki i
    > wrócić do mojego banku z odbiorem przesyłki tak, że konto może zostać

    Ile w ogóle kosztuje przesyłka do Nigerii?
    Może warto im wysłać kilka bananów?

  • 9. Data: 2015-07-31 17:36:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bądź twardy i ze bez 12 cufrowego kodu banku nie wysyłasz.

  • 10. Data: 2015-07-31 21:14:34
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-07-31 15:08, Kris wrote:
    > Czekamy na odpowiedź wkrótce.

    Kris... wyślij mu ten telefon, widzisz jak mu na nim zależy ;-)))

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info