    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: OGRZEWANIA NA PODCZERWIEŃ
    Date: Fri, 9 Feb 2018 22:03:07 +0100

    Pan Marcin N napisał:

    > No więc co się dzieje z tą resztą energii?

    To elementarne -- przekazywana jest drogą przewodnictwa i konwekcji.
    Małem o tym w szkole podstawowej, w szóstej klasie, kiedy to mówiono
    o tych trzech drogach. Nie żebym już wcześniej nie wiedział, ale o tym
    mówiono. Teraz już się takich rzeczy nie uczy? Zbyt trudne dla młodzieży
    dzisiejszej?

    Jarek

    --
    A oni mówią: "A wiesz pan, dlaczego