  • 11. Data: 2022-04-26 00:20:49
    Temat: Re: Bezpieczna maska spawalnicza dla poczštkujšcego
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2022-03-10 o 17:57, darius jack pisze:

> [...]
    choroba spawaczy.

    > Nigdy nie wolno aby spamer samodzielnie się uczył spawanie.
    >
    > Tydzień na obserwację spawacza, co jest kumaty,
    > tydzień próby pod nadzorem spawacza
    >
    > dalej nauka teorii
    > i za miesiąc pierwsze samodzielne próby.
    >
    > Spawanie to ryzyko porażenia prądem i grunt musi być suchy
    > to ryzyko poparzeń nóg, stóp i buty muszą mieć zabezpieczenie, podobnie muszą być
    osłony spawalnicze na nogi

    > Maska chroni oczy przed pryskaniem metalu, oparami i chroni oczy przed wypaleniem
    UV

    > Ale nigdy nie wolno samodzielnie brać się za spawanie , bez nadzoru spawacza, bo to
    nie robota dla Zenków, Bolków

    Jak dobrze, że tego nie wiedziałem wcześniej, bo nic bym do dziś nie
    pospawał. A tak to nieświadom wszystkich nieszczęść używam od dwóch lat.

  • 12. Data: 2022-04-26 00:35:56
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan adam napisał:

    > W dniu 2022-03-10 o 17:57, darius jack pisze:

    Tak dla pewności zapytam: to Expert? Geolokalizacja IP pasuje.

    Jarek

    --
    Nikigo mi nie żal, jeno Mikołaja,
    Odcedzał pierogi, poparzył se nogi.

  • 13. Data: 2022-04-26 07:45:22
    Temat: Re: Bezpieczna maska spawalnicza dla pocz?tkuj?cego
    Od: dolczak <u...@w...pl>

    W dniu 2022-04-24 o 23:06, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > ale właśnie ta maska mi najlepiej przypadła do gustu i tą informacją się
    > dzielę.
    >
    > Ty natomiast napierdalasz swoim spamem i zasrywasz tę grupę, przepisując
    > internet. Do tego tekstami nie na temat grupy. Aż rzygać się chce jak
    > się tu zagląda, bo na 100 twoich gównianych wątków może się trafią ze 2
    > normalne nie twojego autorstwa. Wypierdalaj stąd i nie rób tutaj
    > śmietnika. Załóż sobie bloga i tam realizuj swoje, chore ambicje. Tutaj
    > nikt nie odpowiada na twoje tematy i już prawie wszyscy mają cię w KF-ie.

    Szczera prawda, też go mam dosyć !!!

  • 14. Data: 2022-04-26 17:53:52
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Tue, 26 Apr 2022 00:35:56 +0200, Jarosław Sokołowski pisze:

    > Tak dla pewności zapytam: to Expert? Geolokalizacja IP pasuje.

    Ja to już od dłuższego czasu się zastanawiam, czy nie jesteśmy świadkami
    wielkiego kambeku Experta. Ale jakoś inaczej to sobie wyobrażałem.
    Z pompą! A tu tylko coś o pompie ciepła, potem wizyta w KF
    i po sprawie.

    k.

  • 15. Data: 2022-04-26 19:20:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Krzysztof Gajdemski napisał:

> [...]
    > wielkiego kambeku Experta. Ale jakoś inaczej to sobie wyobrażałem.
    > Z pompą! A tu tylko coś o pompie ciepła, potem wizyta w KF

    Najwyraźniej jesteśmy, chwila epokowa nastała. Jak zobaczyłem to:

    https://ie.linkedin.com/in/globalmobilemoneyhub

    przestałem mieć wątpliwości (adres email ten sam).

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2022-04-26 20:35:23
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 26.04.2022 o 19:20, Jarosław Sokołowski napisał:

    > Najwyraźniej jesteśmy, chwila epokowa nastała. Jak zobaczyłem to:
    > https://ie.linkedin.com/in/globalmobilemoneyhub
    > przestałem mieć wątpliwości (adres email ten sam).

    Esbeckie pomioty - kiedyś: wyśledzić i donieść, teraz:
    wyśledzić i zasygnalizować. Sygnaliści, ...ich mać. Tfu!

    --
    Collie

  • 17. Data: 2022-04-26 20:59:22
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Tue, 26 Apr 2022 19:20:26 +0200, Jarosław Sokołowski pisze:

    > Najwyraźniej jesteśmy, chwila epokowa nastała.

    Ulala. Jak ktoś się nie załapał pierwszym rzutem, to teraz jest szansa
    (kto wie, czy nie ostatnia) na pozyskanie autografu na egzemplarzu
    ,,Expertyzy".

    > Jak zobaczyłem to:
    > https://ie.linkedin.com/in/globalmobilemoneyhub
    > przestałem mieć wątpliwości (adres email ten sam).

    Chyba doszło tu do jakiegoś nieopatrznego ujawnienia tych danych.
    Wcześniej osobnik ten występował jako ,,a a", co jednak utrudniało
    identyfikację ze stuprocentową pewnością (choć wysoka punktacja za styl
    oraz sposób formułowania myśli składały się na mocne 90%).

    k.

  • 18. Data: 2022-04-27 07:18:32
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2022 o 19:20 Jarosław" Sokołowski" <j...@l...waw.pl> pisze:

    > Najwyraźniej jesteśmy, chwila epokowa nastała. Jak zobaczyłem to:
    >
    > https://ie.linkedin.com/in/globalmobilemoneyhub
    >
    > przestałem mieć wątpliwości (adres email ten sam).

    Pól roku temu już odkryłem, że to Expert jak pisał bzdury n/t mojej pompy
    ciepła.
    Nawet wykopałem mój wątek sprzed 15 lat z grupy bazy danych, gdzie też mi
    "doradzał".

    TG

  • 19. Data: 2022-04-27 10:26:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Ulala. Jak ktoś się nie załapał pierwszym rzutem, to teraz jest szansa
    > (kto wie, czy nie ostatnia) na pozyskanie autografu na egzemplarzu
    > "Expertyzy".

    Zajrzałem do swojego egzemplarza Expertyzy. Co więcej, nawet przeczytałem.
    Trudno uwierzyć, ale już 21 lat minęło. Jak ten czas leci.

> [...]
    > identyfikację ze stuprocentową pewnością (choć wysoka punktacja za
    > styl oraz sposób formułowania myśli składały się na mocne 90%).

    Muszę przeznać, że jeśli chodzi o osobnika "a a", to nie czuję się
    exp^H^H^Hwielkim znawcą. To jeden z tych, co to trafił do KF zanim
    próbki twórczości dotarły do mnie wprost (tak, to jest technicznie
    możliwe). Teraz nadrobiłem zaległości. Nie wydaje mi się. To jednaki
    nieco inny gatunek. Różnic jest sporo, można zacząć od tej, że nadaje
    gdzieś z Wielkopolski. Co by można uznać za argument słaby, gdyby
    nie to, że prawdziwy Expert ujawnił nam się w swoim stałym miejscu
    przebywania.

    --
    Jarek