  • Data: 2020-01-14 10:22:55
    Temat: Re: Ogrodzenie dzialki
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2020 09:42:42 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Zapotrzebowanie na sprawdzone pomysły jest.
    > Potrzebuje ogrodzić działkę budowlaną na długości 140m + brama. Będzie pies, ma nie
    zwiać. Ogrodzenie zasadniczo ma być docelowe więc najtańsze pomysły typu siatka leśna
    na drągach drewnianych odpadają.
    > Czym robić, i czy robić samemu?

    Słupki i siatka wychodziło optymalnie jak w ubiegłym roku kupowałem
    1mb przyzwoitej powlekanej siatki to ok 10zł, słupek 15-20zł. 3 przelotki na słupek
    to koszt 2zł kpl, do tego drut.
    więc na szybko licząc to ok 3000zł za siatke słupki i cement wyjdzie. To wersja bez
    podmórówki i bramy oraz robocizny oczywiście
    Na olx i allegro pełno tego. Ja tam znalazłem gościa z mojej okolicy to nawet darmo
    podrzucili pod dom. Kup Sobie świder do kopania otworów pod słupy jak zdecydujesz
    samemu robić.
    Brama to rozumiem na przodzie więc ten odcinek zrób jak tam Tobie wizualnie pasuje

    Zerknij tez na OLX za ok70-80zł/mb znajdziesz tam oferty ogrodzenia z montażem
    Pierwsze z brzegu
    https://www.olx.pl/oferta/ogrodzenia-panelowe-panele
    -ogrodzeniowe-ploty-panelowe-montaz-asf-CID628-IDD5W
    m1.html#221fcb91ba;promoted
    https://www.olx.pl/oferta/ogrodzenia-panelowe-panele
    -ogrodzeniowe-panel-153-fi-4-z-montazem-CID628-IDBEV
    vX.html#168b5ae8f5