  • 1. Data: 2019-09-21 23:31:48
    Temat: Re: Okablowanie tv w nowym domu
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 14.09.2019 o 13:20, lleeoo pisze:
    > Jest kilku co się zna jak i kilku co myśli że się zna więc pytam
    > Warto iść w Unicabel2 czy lepiej ciągnąć po dwa przewody do
    > każdego pkt.

    Przewód koncentryczny? W XXI wieku? A tam będzie muzeum starych
    telewizorów czy muzeum Ethernetu? Puść wszędzie skrętkę - koniec.

    Jakub Rakus

  • 2. Data: 2019-09-22 00:19:16
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-09-21 o 23:31, Jakub Rakus pisze:

    > Przewód koncentryczny? W XXI wieku? A tam będzie muzeum starych
    > telewizorów czy muzeum Ethernetu? Puść wszędzie skrętkę - koniec.

    Terefere.

    --
    MN

  • 3. Data: 2019-09-22 12:41:11
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.09.2019 o 11:56, lleeoo pisze:

    > Ok, to co da mi ta skrętka w przypadku sygnału satelity np. NC+ z
    > tv naziemną cyfrową.

    Nic, ale akurat Kubusiami Puchatkami - Misiami o Bardzo Małym
    Rozumku - nie musisz się na tej news-grupie przejmować.

  • 4. Data: 2019-09-22 12:42:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak swoją drogą nie zapomnij o sygnale radiowym FM z anteny, no chyba że u Ciebie
    odbiera na kawałku drutu w pokoju.

    -----

  • 5. Data: 2019-09-22 18:52:35
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Przewód koncentryczny? W XXI wieku? A tam będzie muzeum starych
    > telewizorów czy muzeum Ethernetu? Puść wszędzie skrętkę - koniec.

    Aleś mu doradził :(
    widziałeś konwertery SAT i odbiorniki na skrętkę?

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2019-09-22 20:15:53
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 22.09.2019 o 18:52, Janusz pisze:

    > Aleś mu doradził :(
    > widziałeś konwertery SAT i odbiorniki na skrętkę?

    Nie kumacie widzę. Na co te wszystkie anteny, konwertery, kable takie,
    srakie, owakie i tysiąc niepotrzebnych pierdół? Żeby mieć w TV
    pierdylion kanałów z całego świata, a na wszystkich jakieś szajs,
    którego nie da się oglądać dłużej niż 5 minut? Telewizja się skończyła,
    nie ma w niej nic wartego uwagi i wydawania pieniędzy, teraz mamy Internet.

    Jakub Rakus

  • 7. Data: 2019-09-23 16:31:51
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > nie ma w niej nic wartego uwagi i wydawania pieniędzy, teraz mamy Internet.

    Niestety ciężko nie przyznać racji... u mnie TV głównie służy do kanału
    informacyjnego lecącego "w tle"....

  • 8. Data: 2019-09-23 17:09:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dlatego lepiej mieć sto kanałów gówna za darmo (FTA), niż dwieście kanałów gówna
    płatnego (te różne Cxx).
    Ale przesadzacie, chociażby z kanałami dla dzieci, np. TVP ABC ratuje życie wielu
    rodzinom, do tego TVP Sport się zrobił fajny i to
    w HD.

  • 9. Data: 2019-09-23 20:48:21
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > Ale przesadzacie, chociażby z kanałami dla dzieci, np. TVP ABC ratuje
    > życie wielu rodzinom, do tego TVP Sport się zrobił fajny i to w HD.

    C+ miałem specjalnie ze względu na kanał nick jr który KIEDYŚ był
    całkowicie bez reklam. Mogłem posadzić spokojnie dzieciaka przet TV i
    nie miał prania mózgu, a bajki jakie tam były miały walory edukacyjne.

    Obecnie jest tam reklamowe g...o jak na pozostałych kanałach....

    Na FTA nie ma totalnie nic do oglądania. Kiedyś stopklatka była
    wyróżniająca się i puls. Obecnie stopklatka ściga się z polsatem kto
    więcej reklam wpakuje a na pulsie nie odnajduję jakoś sensownych
    programów tyle co kiedyś.
    TVP ABC byłby ok gdyby nie reklamy....

    FTA masz może ze 20 a z satelitą (wartych oglądania) może ze 30 kanałów.
    Obecnie mam lokalnego operatora kablówki, który oferuje ze 110 kanałów
    za nieduże pieniądze i to mi wystarcza.

  • 10. Data: 2019-09-23 21:58:17
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 22.09.2019 12:42, ąćęłńóśźż wrote:
    > Tak swoją drogą nie zapomnij o sygnale radiowym FM z anteny, no chyba że
    > u Ciebie odbiera na kawałku drutu w pokoju.

    Nawet w aucie już się nie słucha FM, tylko łączysz telefon po bluetooth
    i odtwarzasz ze spofity. No chyba że ktoś słucha dla gadania i tych
    wszystkich reklam na choroby grzybiczne pochwy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz