    Date: Thu, 18 Jul 2019 17:37:32 +0200
    From: collie <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Okno VELUX

    W dniu 18.07.2019 07:39, s...@g...com pisze:

    > Póki co, podłożyłem pod te kołnierze zwykły gont. Zdało egzamin!! Nie leje się!!
    > I tutaj mam do Was pytanie. Jak na razie ten gont jest po prostu podłożony/wsunięty
    pod kołnierz, czyli taka zupełna prowizorka. Czym to bardziej solidnie umocować? Od
    góry gontu jest ten kołnierz, a od dołu dachówka. Jakiś klej smolistopodobny, czy
    jakieś inne paskudztwo proponujecie? Wszelkie inne sugestie mile widziane.

    Zamiast gontu pod kołnierzem przyklej na gorąco papę termozgrzewalną.