    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Oleander pełny łososiowy zamienię :-)
    From: XL <i...@g...pl>
    Date: 15 May 2018 12:58:14 GMT

    collie <c...@v...pl> wrote:
    > W dniu 04.05.2018 19:55, XL pisze:
    >
    >> Masz liliowce do wymiany?
    >
    > Ja tylko wsadzam. Ostatnio to:
    >
    > https://www.fotosik.pl/zdjecie/172c9270ac2e5fab
    > czyli c????? ????????? ??????.

    Ładny. Ja mam dwa pełne - bordowy i biały oraz dwa tzw. włoskie przy domu
    oraz coś koło 50m dojazdu do domu obsadzone białym zwykłym. Istne
    szaleństwo zapachów przez otwarte okna wpada nawet do domu. Szkoda, że już
    przekwitają :-(((
    Za to różaneczniki właśnie rozkwitły. Mam 5 - 3 fioletowe katawbijskie,
    kremowy i biały. Przynajmniej oczy można nadal dzieki nim paść do syta.
    No i - posadziłam osobiście 50 dalii.

    --
    XL