    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Otwornica diamentowa
    Date: Sat, 21 Mar 2020 06:57:30 +0100

    On 2020-03-20 08:54, Myjk wrote:

    > Się podepnę, bo muszę zrobić 3 dziurska fi 160 przez silkę 25cm (i jeszcze
    > 25cm styro) w elewacji. Warto na taką okazję wypożyczyć otwornicę, czy
    > lepiej to rozwiercić?

    ja bym się nie bawił w otwornicę - wziąłem tylko dlatego że miałem do
    zrobienia jeden otwór 102mm w bardzo konkretnym miejscu w stropie
    systemowym porotherm od spodu a ręczne dłubanie tego od dołu wiąże się z
    pokruszeniem pustaka i wielkim dziurskiem (i jest mało ergonomiczne
    męczyć to od spodu)

    jedna 160 przez silkę nie jest warta czasu na wypożyczenie,
    przygotowanie, zakotwienie, pozbieranie, odwiezienie etc. no chyba że
    chcesz mieć bardzo ładnie albo jeszcze nie używałeś takich dużych
    koronek (jak ja do zeszłego tygodnia) i chcesz się pobawić - podobało mi
    się to że samo wycięcie dziury trwało dosłownie minutę czy dwie