    From: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Panele fotowoltaniczne SPISEK
    Date: Sat, 7 Dec 2019 19:10:53 +0100

    Hans Kloss napisał:
    > Trudno Zachara nazwać idiotą, dobrze to sobie przeliczył.

    Z tego co gada to on ani liczyć, ani myśleć nie potrafi.
    Prawdopodobnie dostał tą instalację za darmo, więc jemu na pewno się to
    opłaca, ale mi, czy tobie na pewno nie, co bardzo optymistycznie policzyłem
    na wstępie.
    Zresztą jak nazwać kogoś kto w zaparte twierdzi ze teraz jego gówniane auto
    elektryczne będzie jeździło na słońce a nie na węgiel, jak mu bardziej
    kumaci podpowiadają w komentarzach?

    Do ciekawostek paneli fotowoltaicznych dodam że normalne szkło odbija
    znaczną część widma słonecznego i powinno się stosować drogie szkło o
    szerszym zakresie przeźroczystości, ale wątpię żeby producenci tych paneli
    po taniości to stosowali.
    Zadałem też pytania kilku producentom tych paneli, czy są odporne na
    gradobicie i do dzisiaj nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, co daje do
    myślenia.

    Oczywiście każdy producent i bank zapewnią was że instalacja zwróci się wam
    w 5 lat, pokazując odpowiednie słupkom i rysunki na poziomie wypowiedzi tego
    pana, więc śmiało rekiny biznesu biegnijcie do banków po kredyty na
    instalację, za 5 lat będziecie zbierać kokosy!!!
    Bo te panele tak naprawdę działają na kredyty a nie na słońce i gwarantowany
    zysk dają bankom, producentom i sprzedawcom i to znacznie szybciej niż po 5
    latach.