  • 1. Data: 2021-12-04 15:49:30
    Temat: Pekin zamierza zbudować 150 reaktorów w 15 lat
    Od: a a <m...@g...com>

    Pekin zamierza zbudować 150 reaktorów w 15 lat

    bo Chiny to potręga naukowa, innowacyjna, gospodarcza,
    wielka kasa i potrafia wszystko samodzielnie zbudować

    Te małe reaktory od GE to porażka i fake i nigdy nie powstaną, bo za oceanem nie ma
    inżynierów

    A jak powstana to będą tak bezpieczne jak Fukushima i będą cale miasta ewakuowac na
    200 lat

    https://businessinsider.com.pl/technologie/chinski-a
    petyt-na-atom-pekin-zamierza-zbudowac-150-reaktorow-
    w-15-lat/zpfsjnd

  • 2. Data: 2021-12-04 15:57:08
    Temat: Re: Pekin zamierza zbudować 150 reaktorów w 15 lat
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 4 grudnia 2021 o 15:49:32 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    200 lat

    > https://businessinsider.com.pl/technologie/chinski-a
    petyt-na-atom-pekin-zamierza-zbudowac-150-reaktorow-
    A ty jednego klimatyzatora na peltierach nie możesz zrobić. Twoja wiarygodność robi
    się ujemna.

  • 3. Data: 2021-12-04 16:31:07
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 4 December 2021 at 15:57:09 UTC+1, 4...@g...com wrote:

    petyt-na-atom-pekin-zamierza-zbudowac-150-reaktorow-
    w-15-lat/zpfsjnd
    > A ty jednego klimatyzatora na peltierach nie możesz zrobić. Twoja wiarygodność robi
    się ujemna.
    jak masz zatwardzenie to pij rycynę

  • 4. Data: 2021-12-04 16:39:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 4 Dec 2021 06:49:30 -0800 (PST), a a napisał(a):

    > Pekin zamierza zbudować 150 reaktorów w 15 lat

    Co ty nie powiesz? Rewelka. Bez ciebie nigdy bym nie pomyślał...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2021-12-04 17:25:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 4 grudnia 2021 o 16:31:09 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

    petyt-na-atom-pekin-zamierza-zbudowac-150-reaktorow-
    w-15-lat/zpfsjnd
    > jak masz zatwardzenie to pij rycynę
    Jeszcze nie zauważyłeś że nikt nie chce z tobą gadać i pewno większość ma cie w kf.

  • 6. Data: 2021-12-04 17:34:37
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 4 December 2021 at 17:25:02 UTC+1, 4...@g...com wrote:

    petyt-na-atom-pekin-zamierza-zbudowac-150-reaktorow-
    w-15-lat/zpfsjnd
    > Jeszcze nie zauważyłeś że nikt nie chce z tobą gadać i pewno większość ma cie w kf.
    biedaku,
    a kogo obchodzi co tam bredzisz sobie
    zyj swoimi deluzjami w swoim wyimaginowanym swiecie

  • 7. Data: 2021-12-04 18:39:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 4 grudnia 2021 o 17:34:39 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

    petyt-na-atom-pekin-zamierza-zbudowac-150-reaktorow-
    w-15-lat/zpfsjnd
    > biedaku,
    > a kogo obchodzi co tam bredzisz sobie
    > zyj swoimi deluzjami w swoim wyimaginowanym swiecie
    Ciebie obchodzi bo do ciebie była skierowana moja odpowiedź. I była celna w stu
    procentach. Gdybyś nie odpowiedział miałbym skuteczność zero. Jak by mnie ktoś pytał
    kim jesteś to bez wahania bym odpowiedział że uzyszkodnikiem po zbyt wczesnym
    odstawieniu leków.

  • 8. Data: 2021-12-04 20:35:33
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 4 December 2021 at 18:39:53 UTC+1, 4...@g...com wrote:

> [...]
    kim jesteś to bez wahania bym odpowiedział że uzyszkodnikiem po zbyt wczesnym
    spadaj spamerze na drzewo i nie zasmiecaj więcej wątków głupkowatymi tekstami

  • 9. Data: 2021-12-04 22:20:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 4 grudnia 2021 o 20:35:34 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    odstawieniu leków.
    > spadaj spamerze na drzewo i nie zasmiecaj więcej wątków głupkowatymi tekstami
    Bardzo trafna samokrytyka.

  • 10. Data: 2021-12-05 08:18:55
    Od: Runt <t...@s...prv>

    W dniu 2021-12-04 o 17:25, kanalia* Zenek Kapelinder szczeka:

    > Jeszcze nie zauważyłeś że nikt nie chce z tobą gadać i pewno większość ma cie w kf.

    zenusiu, pamiętaj, by trzymac swego tate za fiuta kiedy szczy!

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!