  • 1. Data: 2019-02-01 14:15:34
    Temat: Re: Pękła sciana w nowym domu
    Od: t...@g...com

    Cześć. Jest rok2019. Ja też mam ten sam problem z ytongiem 365. Napisz co z twoim
    problemem. Czy wszystko już się ustabilizowalo?

  • 2. Data: 2019-02-01 20:22:01
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 01.02.2019 14:15, t...@g...com wrote:
    > Cześć. Jest rok2019. Ja też mam ten sam problem z ytongiem 365. Napisz co z twoim
    problemem. Czy wszystko już się ustabilizowalo?

    Zwykle problem zaczyna się od fundamentu, niewłaściwie posadowiony na
    ruszanym gruncie, źle obliczony, źle wykonany, beton nie był wibrowany.
    Wszystko po kolei.

    Daj jakieś foty na fotosik z całej budowy. Jak wyglądały zbrojenia przed
    zalaniem, dzień zalania, murowanie.
    Z fusów ciężko wróżyć ale jest to głównie powód złego wykonania.
    Byłem w takiej firmie w jej nowej siedzibie gdzie ściana pękła, że rękę
    można było wsadzić.