    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Płytki na balkonie
    Date: Tue, 12 Jun 2018 23:51:17 +0100

    Bolko pisze tak:

    > Po dziesięciu latach powoli dojrzewam do wymiany dwóch
    > rzędów płytek na balkonie na cztery istniejące.
    >
    > Pytania:
    > Balkon jest od strony południowej
    > i płytki najbliższe krawędzi balkonu są spalone.
    > Jakie kupić żeby tego uniknąć?

    o kolorze spalonym ;)

    > https://www.youtube.com/watch?v=IiKJK4OksGk
    > Człowiek na filmie układa na grzebień.
    > Dobrze robi?

    Dobrze ale płytki brzydkie i będa sie brudzić pomiędzy tymi
    "kamieniami" Lepiej gładkie w kolorze chleba, toffi itp
    Fugi nie mocno kontrastowe. Za mało luzu zostawia od śrub.
    Jak zardzewieja to rozsadza płytki.

    > W te szczeliny nie wejdzie woda i nie zniszczy balkonu?

    Wejdzie ale całego balkonu nie zje tak szybko. Tyko pierwszy rząd.

    > Okap
    > Balkon jest na II piętrze.
    > Mam teraz okap z blachy która co roku rdzewieje i co roku ją
    > maluje. Jakby tą blachę zlikwidować i wystawić płytki kilka
    > centymetrów poza balkon?

    To woda będzie ściekać pod. Pojawi się pasek z mchu.
    Będziesz go wydłubywał. Daj pasek płytek na krawędz. Silikon.
    Ale mech i tak się pojawi. Najlepiej byłoby mieć podnośnik koszowy hehe
    to ładnie możnaby uszczelnić.

    > Klej do płytek
    > Mam dostęp do betonu w "proszku" B50.
    > Tylko dodać wody.
    > Może zastosować go zamiast kleju?
    >
    > Jakieś inne rady?

    Jak jest mały spadek to trzeba oprzeć się pokusie zrobienia basenu.
    Wklejony jeden rząd może utworzyć bandę dla wody i będzie wieczna
    kałuża.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.