    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Po gipsowaniu...
    Date: Fri, 15 Mar 2019 14:20:17 +0100

    W dniu 15.03.2019 o 13:27, abn140 pisze:

    > byc moze tu jest problem. zrobilem tak raz i to jest govno warte...
    > dobry grunt, nic nie mieszac, jak idzie z puszki na sciane. ja robie zawsze
    > pedzlem.
    > i potem farba na to. jak dobry grunt to ladnie lapie. ...
    > nie trzeba podbarwiac gruntu farba ani biala ani docelowa...

    Twierdzili, że właśnie dobrze by było, żeby oni zagruntowali, bo mają
    już w tym wprawę i doświadczalnie dobraną dobrą proporcję gruntu i farby
    i dzięki temu dostanę od nich ładne, gotowe do malowania ściany.
    Jako, że i tak nie bardzo miałem czas się z tym babrać, to mi to było na
    rękę, choć cały czas się zastanawiałem, co niby tak bardzo mogę
    spieprzyć "malując" gruntem, bo twierdzili, że takie świeżo gipsowane
    ściany to trzeba umieć i mieć wprawę, żeby dobrze wyszło...
    Ale ten gość ogólnie marketing miał niezły, więc nie wiem na ile bajki
    opowiadali, na ile nie. Zleciłem, bo i tak nie miałem na to sam czasu.

    Pzdr

    --
    /__/_* /