    From: Yakhub <a...@a...aa>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Podgrzewanie wody w punkcie poboru
    Date: Tue, 14 Nov 2017 21:26:38 +0100

    Dnia Tue, 14 Nov 2017 20:54:04 +0100, Jacek napisał(a):

> [...]
    co piszę niżej tkwi błąd, to proszę o pomoc.
    > To się nazywa bojler elektryczny, ewentualnie pojemnościowy podgrzewacz
    > wody.
    > Ciepła woda leci natychmiast.
    > Znalazłem nawet 5 litrowy:
    > http://allegro.pl/elektryczny-bojler-podumywalkowy-l
    emet-small-5l-i7002303904.html
    > ale nie wiem, jak się sprawdzi w praktyce, bo sam takiego nie używałem.
    > Jacek

    Ja mam podobny w kuchni, bo tam w ogóle nie mam instalacji do ciepłej wody.

    Sprawdza się znakomicie, na tyle, że robić tam instalacji do ciepłej wody
    nawet nie zamierzam.

    Te 5l wystarcza bez problemu, żeby umyć ręce, czy opłukać garnek. Na
    większe zmywanie to jest trochę za mało, ale ja mam zmywarkę.

    --
    Yakhub