eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePodłączenie paneli FV do sieci vs. "Umowa kompleksowa" › Re: Podłączenie paneli FV do sieci vs. "Umowa kompleksowa"
    Subject: Re: Podłączenie paneli FV do sieci vs. "Umowa kompleksowa"
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Thu, 26 Mar 2020 21:58:07 +0100

    > Z kim i o co ta kompleksowa umowa? I pierwsze słyszę żeby umowa była
    > aktywna. Do tej pory umowy dzieliłem na ważne i nieważne :) Więc miło by
    > było jakby ktoś mi powiedział co to aktywna umowa?

    za:
    https://www.tauron-dystrybucja.pl/uslugi-dystrybucyj
    ne/zawieranie-umowy

    Umowy TAURON Dystrybucja:
    opcja A - Umowa kompleksowa:
    Dokument zawierający postanowienia umowy sprzedaży energii elektrycznej
    i umowy o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej. Jest w
    nim regulowana sprzedaż towaru, jakim jest energia elektryczna i jego
    transport (dostarczanie).

    opcja B - Umowa dystrybucyjna:
    Umowa określająca warunki świadczenia usługi dystrybucji energii
    elektrycznej, czyli transportu (dostarczania) towaru, który kupiłeś od
    wybranego przez Ciebie sprzedawcy. Oznacza to, że wcześniej powinieneś
    zawrzeć umowę sprzedaży energii elektrycznej (czyli towaru), który mamy
    Ci dostarczyć.

    Czyli "aktywną umowę kompleksową" oznacza "opcja A"

    --
    Irokez