  • 1. Data: 2019-03-16 07:59:55
    Temat: Re: Podłogówka
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-03-15 o 14:18, lleeoo pisze:
    > Pytanie do praktyków, przy kolejnym domu zlecilibyście projekt
    > podłogówki ze szczegółowymi wyliczeniami czy raczej jak ktoś tu
    > ostatnio pisał, rozstaw rurek co 15cm z zagęszczenie w strefach
    > przy okiennych 10cm.

    Mam na oko. Przy oknach gęściej, gdzie indziej rzadziej. Regulować mogę
    przepływności na pętlach więc jak się okaże, że jakieś pomieszczenie
    odstaje od innych to da się to zmienić.

    Podłogówkę mam ustawioną od 23 stopni przy +12 do chyba 34 przy -12 za
    oknem. Wahania w domu rzędu jednego stopnia. Staram się mieć w domu +22
    i się udaje.

    Łazienkę dogrzewam dodatkowo farelką gdy chcę mieć w niej cieplej, np
    przed wejściem pod prysznic.

    --
    MN

  • 2. Data: 2019-03-16 19:33:29
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Podłogówkę mam ustawioną od 23 stopni przy +12 do chyba 34 przy -12 za
    > oknem. Wahania w domu rzędu jednego stopnia. Staram się mieć w domu +22
    > i się udaje.

    To jak to jest że przy +12 u mnie jest 25C, ale przy -12 spokojnie
    wystarcza 30C żeby w domu było też te >= 22?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz