    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Date: Tue, 21 Apr 2020 00:32:36 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Pomidorki
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2020 23:46:53 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Z pomidorów to nam wychodziły tylko koktajlowe.

    Te to mi corocznie wychodzą w gruncie bez szklarni
    Biorę zawsze od sasiadki 4 krzaczory i tak owocują ze przejeść nie możemy

    > Wszystkie inne
    > jakieś dziadostwo zżerało. Pomidor jest trudny.

    Takie niespodziewane wyzwanie żona mi zapodała
    Najpierw było- "posprzątaj pod wiatą"
    Okazało się że tam od czasów budowy jeszcze sporo łat i innych desek leży.
    Więc nieopatrznie wymsknęło mi się ze szklarnie mogę bezkosztowo zrobić
    Żonka pogadała z koleżanka działkowiczką i już nie mogłem a musiałem zrobić;)

    Koszt w pln na dzisiaj to 50zł za folie która zamówiłem z allegro. Reszte gratów
    miałem.

    > Lepiej fasolkę szparagową posadź :>

    Jest to jakiś pomysł
    Ale pomidorów mi nie odpuści małżonka tak czy inaczej.