    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Projektor ciag dalszy.
    Date: Tue, 12 Jun 2018 23:20:45 +0200

    > Ktos, cos?
    tak. ja. najpierw pytanie. czy działała Ci (czy możesz sprawdzić, jest
    za darmo 14 dni) Ipla? Mnie na nadroidzie ipla co prawda działa, ale
    menu i materiał filmowy mają selektywnie w dupie orientacje ekranu. mało
    tego, wiekszość materiałów (szczególnie to co teraz "leci" w tv) nie
    jest wyświetlana wcale. brakuje drm czy czegoś tam podobnego, ale TYLKO
    po podłączeniu do projektora. na telefonie/tablecie działa.
    Powiedz mi proszę, czy z _paru metrów_ zobaczysz full hd/zwykłe hd? Bo
    ja mam 800x600 i widzę jedynie wtedy, gdy komputer średnio radzi sobie z
    jedną rozdzielczością na 2 różnych moniotrach. jak już jest "full
    screen" - obraz jest żyleta. mimo że jak przyłożę nos do ściany to mogę
    palcem liczyć piksele.

    Wiem że nie odpowiadam na żadne z Twoich pytań. ale ja się z tą iplą
    trochę nadziałem. nawet jak ipli nie oglądasz, dobrze sprawdź czy sprzęt
    za 2.5koła mający wifi, albo inne wodotryski, obsługuje je tak jak Ty
    chcesz, a nie jak fabryka(projektant) sobie ubzdurała.

    ToMasz