    Subject: Re: Rozdrabniacz do gałęzi
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Mon, 10 Sep 2018 22:37:57 +0200

    > Znowu balsam dla moich oczu.

    Myślisz, że prawie milion członków Polskiego Związku Działkowców nie ma
    kosiarek, rębaków czy innych przyborów ogrodniczych? Oni mają jedynie
    mniejsze te ogródki. A, że Ty masz inne hobby i nie lubisz babrać się w
    ziemi nie ma żadnego znaczenia. Ja też nie lubię i u mnie rośliny też
    lekko nie mają, w tym roku trawnik przegrał z suszą, jak odżyje na
    wiosnę to będzie, jak nie to nie.