  • 1. Data: 2018-12-04 23:33:51
    Temat: Re: STRAZAK nasada kominowa - skrzypi - jest na to sposob?
    Od: a...@g...com

    a smarem miedzianym traktował pan?

  • 2. Data: 2018-12-05 01:51:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wiesz chociaz audio do czego uzywa sie smaru miedziowego/miedzianego?

  • 3. Data: 2018-12-15 17:03:48
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Wiesz chociaz audio do czego uzywa sie smaru miedziowego/miedzianego?

    Wystarczy, że kominiarz który u mnie smaruje to wie.
    A tu przykładowy artykuł, 11 wiersz:
    http://blog.cheminet.pl/pasta-miedziana-uzywaj-z-glo
    wa/

  • 4. Data: 2018-12-20 17:22:55
    Od: Tomasz <j...@g...com>

    W dniu 2018-12-04 o 23:33, a...@g...com pisze:
    > a smarem miedzianym traktował pan?

    A do czego potrzebny Ci ten strażak?
    --
    Tomasz

  • 5. Data: 2018-12-20 22:24:39
    Od: abomito <a...@w...pl>

    W dniu czwartek, 20 grudnia 2018 17:22:57 UTC+1 użytkownik Tomasz napisał:
    > W dniu 2018-12-04 o 23:33, isze:
    > >
    > A do czego potrzebny Ci ten strażak?
    > --
    > Tomasz

    Olej toto! Jak już 10 lat piszczy, to już się wszyscy przyzwyczaili i wiedzą kiedy
    wiatr się zmienia.Jeszcze lokalną atrakcję turystyczną zlikwiduje!
    pozdro.abomito