    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Scianka, umowmy sie ze tymczasowa dzialowa.
    Date: Tue, 27 Nov 2018 19:23:32 +0100

    > Potrzebuje postawic scianke. Nie ma zadnych wymagan co do wytrzymalosci. Ma byc na
    maksymalnie rok. Wyszlo ze najtaniej przy najmniejszej zaangazowanej energii,
    najczysciej itp bedzie jak postawie scianke ze styropianu. Czym ja wykonczyc zeby nie
    tylko stala ale i wygladala. Jakies siatki i tynkowania ze wzgledu na robocizne i syf
    jaki sie przy tym robi chcialbym wykluczyc. Czy farba emulsyjna bedzie sie
    dostatecznie dobrze trzymala styropianu? Czy typowa masa do szpachlowania bedzie sie
    nadawala? A moze tapeta? Czy typowy klej do tapet zlapie do styropianu? A jak typowy
    nie zlapie to moze jest jakis nietypowy?

    A pod hasłem "parawan pokojowy" może coś Ci podejdzie.
    Widziałem za 245 zł fajny parawan z bambusa 2x2,5 metra. Nie jest to
    może rekord taniości, ale gotowiec bez roboty.
    https://tinyurl.com/ycvhdzww
    Jacek