    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sufit napinany
    Date: Fri, 4 Jan 2019 17:01:37 +0100

    W dniu 04.01.2019 o 16:44, ToMasz pisze:
    > mam znajomego który miał z tym kontakt - twierdzi ze świetna sprawa. Ja
    > kupiłem mieszkanie z sufitem nie do uratowania, więc z planem
    > zasłonięcia go takim napinanym. ale jak usłyszałem cenę, to mi się nogi
    > ugięły. więc jeśli nie srasz forsą na prawo i lewo, zacznij do tego czy
    > warto fortunę wpakować w sufit.

    Na razie rozważam za i przeciw, o wycenę też poprosiłem więc bardzo
    możliwe, że jak takowa się pojawi, to szybko przestanę się interesować ;)

    > Ja swój zniszczony sufit przykryłem armstrongiem. straciłem 20cm z
    > 2.85cm mieszkania. cieplej, ciszej, estetycznie. niektórzy mówią że mam
    > jak w biurze, ale ja sobie chwalę

    Że tym podwieszanym kasetonowym? Oj nie... dla mnie to fatalnie w domu
    wygląda, choć przyznaję kiedyś też rozważałem.
    Problem w tym, że ja nie bardzo mam 20 cm. Mam pomieszczenie 2,49 m z
    totalnie nierównym sufitem i nawet nie ma co próbować tego wyrównywać
    jakimś tynkiem czy coś, bo to będzie masakra tak pod kątem pracy, jak i
    ilości potrzebnego towaru.
    Pierwotny plan więc jest typowy - sufit podwieszany GK. No ale wtedy
    natknąłem się na te napinane i nie dość, że byłoby z takim szybciej,
    estetyczniej prawdopodobnie, to jeszcze napinany potrzebuje dużo mniej
    miejsca i więcej z mizernej już i tak wysokości pomieszczenia bym
    zaoszczędził. Ale wiadomo, że w tym wszystkim jest jeszcze CCC...

    Pzdr

    --
    /__/_* /