  • 1. Data: 2017-11-07 21:06:34
    Temat: Re: Systemy Alarmowe (Warszawa);
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 11 czerwca 1997 09:00:00 UTC+2 użytkownik Piotr Chylinski napisał:
    > Elektroniczne systemy alarmowe przeciwwlamaniowe, z monitoringiem lub bez,
    > jak kto sobie zyczy, telewizja przemyslowa do duzych sklepow i inne
    > proste, jak i skomplikowane i rozbudowane elektroniczne systemy
    > zabezpieczenia mienia, wraz z instalacja, gwarancja,
    > serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym oferuje firma Omega.
    >
    > Kontakt najlepiej emailem:
    >
    > Piotr Chylinski - c...@i...pw.edu.pl ; tel 49.16.88 (19 - 21)

    20 lat minęło;)
    Działa jeszcze firma?
    Odkopałem najstarszy post w grupie jaki gogle znalazło
    Od tego to się zaczęło chyba;)

  • 2. Data: 2017-11-07 22:04:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kris pisze:

    > 20 lat minęło;)
    > Działa jeszcze firma?
    > Odkopałem najstarszy post w grupie jaki gogle znalazło
    > Od tego to się zaczęło chyba;)

    Co to za dziwny pomysł, by takich rzeczy guglem szukać?! Po pierwsze:
    gugiel kłamie, oryginalne nagłówki pokazują, że powyższe nie zostało
    napisane punktualnie o godzinie dziewiątej, tylko o 15:05:53 +0200.
    A poza tym na serwerze archiwizującym leży na przykład wiadomość
    <01bc6dbb$e63cfdc0$338874c3@slko.wwa.ifs.com.pl>

    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=

    From: "Slawomir Kozluk" <s...@w...ifs.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Zaklady Energetyczne i praktyki monopolistyczne
    Date: 31 May 1997 12:14:07 GMT

    Bardzo się cieszę, że taka grupa powstała.

    Przy okazji, może któraś z osób czytających
    tą grupę miała osobiście problem z Zakładem
    Energetycznym zmuszającym do wybudowania
    fragmentu linii średniego napięcia i transformatora ?
    Jeśli tak, to bardzo proszę o jakieś komentarze,
    jak z tego wybrnięto.
    Szczególnie, jeśli dotyczyło to budowy indywidualnej,
    a nie spółdzielni czy developer-a.
    --
    Sławomir Koźluk
    s...@w...ifs.com.pl

    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=

    Z jakichś powodów serwer ma wiadomości nie po kolei, ale ta chyba jest
    rzeczywiście najstarsza.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2017-11-10 08:43:25
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 07.11.2017 22:04, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Co to za dziwny pomysł, by takich rzeczy guglem szukać?! Po pierwsze:
    > gugiel kłamie, oryginalne nagłówki pokazują, że powyższe nie zostało
    > napisane punktualnie o godzinie dziewiątej, tylko o 15:05:53 +0200.

    Jarek. Zdaje się że na tej grupie tylko TY korzystasz z SLRN'a. Muszę
    przyznać, że znam jeszcze dwie osoby, które używają MUTT'a.
    Mam do tych ludzi spory szacunek za wytrwałość. :)
    Nie mówię, że te aplikacje są złe. Po prostu nauka "kombosów"
    klawiszowych... Na prawdę da się znaleźć dobrego klienta pocztowego,
    którego da się sprofilować pod własne upodobania. Nawet da się tam
    wyklikać, żeby były wszystkie nagłówki wyświetlane. ;-)

    ehh... takie osoby już wyginęły, wraz z tymi no... Mainframe. ;-)
    Swoją drogą to dobry temat spotkanie z kumplami.

    GreDi

  • 4. Data: 2017-11-10 10:29:14
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    GreDi pisze:

    > Jarek. Zdaje się że na tej grupie tylko TY korzystasz z SLRN'a. Muszę
    > przyznać, że znam jeszcze dwie osoby, które używają MUTT'a.

    Nie używam mutta. Używam pine.

> [...]
    > którego da się sprofilować pod własne upodobania. Nawet da się tam
    > wyklikać, żeby były wszystkie nagłówki wyświetlane. ;-)

    Ale po co się uczyć na nowo, po co wyklikiwać, skoro coś, co zostało
    zrobione osiemnaście lat temu wciąż świetnie działa? Tu zresztą nie
    chodzi o jakieś nagłówki, tylko o podstawowe funkcjonalności, których
    inne programy newsowe nie mają. Trudno by mi się było pogodzić z tym,
    że nie mam możliwości przniesienia się jednytm przyciskiem czy klawiszem
    do "rodzica" czytanej akurat wiadomości. A potem dziadka, pradziadka
    itd, czyli prześledzenia *tej* odnogi dyskusji. To dla większości
    PT Koleżeństwa musi być duży problem, bo co i rusz ktoś się tłumaczy,
    że nie pamięta co pisał przedwczoraj. Ja też przewżnie nie pamiętam,
    ale zawsze jestem w stanie ustalić w ciągu trzech sekund. Tak samo nie
    pamiętam co już czytałem, więc chcę, by rzeczy przeczytane zniknęły
    mi z pola widzenia. Ech, długo by mówić o tym, co jest niezbędne do
    tego, by nie tracić czasu przy newsach, a czego nie ma w czytnikach
    innych niż slrn.

    A tu w ogóle nie chodziło czytnik, tylko o gugla. O "odkrycie" zrobione
    metodami zaawansowanego wyszukiwania guglem. To się przecież robi
    wydając czytnikowi polecenie "pokaż 50 najstarszych wiadomości z tej
    grupy".

    > ehh... takie osoby już wyginęły, wraz z tymi no... Mainframe. ;-)
    > Swoją drogą to dobry temat spotkanie z kumplami.

    Jest dobry symulator mainframe, podobno da się w nim wiernie emulować
    choćby IBM 3090, ostatrni i najpotężniejszy z linii, chłodzony ciekłym
    azotem. W sumie to było moje pierwsze okno na świat. Planuję go w wolnej
    chwili zaemulować na Orange Pi. Może nawet uda się spowolnić system,
    by emulacja była bardziej zbliżona do oryginału.

    Jarek

    --
    I think there is a world market for maybe five computers.
    -- Thomas Watson, IBM, 1943