  • Data: 2019-12-02 22:09:34
    Temat: Re: Utwardzenie terenu pod parking
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.12.2019 o 11:28, glumek pisze:
    > Witam
    > Chciałem sie spytac jakie sa mniejwiecej ceny utwardzenia terenu pod
    > parking dla samochodów. Teraz jest tam skopana ziemia.
    > CHodzi mi o jak najtansze rozwiazania, nie musi byc kruszywo tylko zeby
    > ziemia była utwardzona
    Jaki ma być ruch na tym parkingu? To jest zasadnicza kwestia.
    Kolega miał płatny parking, gdzie auta parkowały po godzinę-dwie i tylko
    dwa razy w tygodniu (dni targowe). Miał to utwardzone wysypanym i ubitym
    żużlem, który z czasem przerosła trawa.
    Nie widziałem, żeby się tam auta topiły w błocie.
    Jacek