    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Thu, 29 Jun 2017 00:06:16 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Videodomofon i monitoring (razem?)
    From: d...@g...com

    W dniu sobota, 1 września 2007 13:59:07 UTC+2 użytkownik k...@o...pl napisał:
    > Witam
    >
    > Dziekuje za chec pomocy. Troche zajelo mi przegladniecie wszystkich propozycji.
    > Mialem tez troche innych spraw na glowie.
    >
    > Chcialbym, jakby mozna bylo, w miare ostatecznie rozwiac wszystkie moje
    > watpliwosci. Zrezygnuje raczej mimo wszystko z laczenia wideodomofonu z tv i
    > monitoringiem. Dzieki temu instalacja/e bedzie prostsza a co za tym idzie
    > "stabilniejsza" pod katem awarii i tansza. Zaoszczedzone w ten sposob pieniadze
    > przeznaczylbym moze na lepszej jakosci podzespoly poszczegolnych instalacji.

> [...]

    Odkopując temat - na pewno się wiele zmieniło w tej branży. Ja natomiast chciałbym
    się dowiedzieć czy wideodomofony bezprzewodowe mogą działać na większą odległość niż
    50m - na tej stronie http://trans-sat.pl/wideodomofony-bezprzewodowe,3 jest właśnie
    podany taki maksymalny zasięg. Jeśli dojdą do tego ściany to pewnie spadnie to do
    25m. Czy ktoś ma jakieś rozwiązania tego problemu?