    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Videodomofon i monitoring (razem?)
    Date: Fri, 30 Jun 2017 13:21:43 +0200

    W dniu 2017-06-29 o 09:06, d...@g...com pisze:

    > Odkopując temat - na pewno się wiele zmieniło w tej branży. Ja natomiast chciałbym
    się dowiedzieć czy wideodomofony bezprzewodowe mogą działać na większą odległość niż
    50m - na tej stronie http://trans-sat.pl/wideodomofony-bezprzewodowe,3 jest właśnie
    podany taki maksymalny zasięg. Jeśli dojdą do tego ściany to pewnie spadnie to do
    25m. Czy ktoś ma jakieś rozwiązania tego problemu?

    Przede wszystkim uderz z tym pytaniem na pl.misc.elektronika względznie
    na pl.misc.budowanie.

    Pod hasłem "bezprzewodowy" może kryć się wiele technologii - może to być
    m.in. dedykowany mały nadajnik/odbiornik na 433MHz; może to być
    BlueTooth gadający na blisko 100 metrów; może to być WiFi na 2,4 lub na
    5GHz - gdzie stosując odpowiednie anteny można transmisję puścić nawet i
    na kilometry. A sterować tym lub nadzorować możesz ze smartfonu czy
    tabletu z dowolnego miejsca na świecie, jeśli tylko masz dostęp do
    internetu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam