  • 1. Data: 2017-06-29 09:06:16
    Temat: Re: Videodomofon i monitoring (razem?)
    Od: d...@g...com

    W dniu sobota, 1 września 2007 13:59:07 UTC+2 użytkownik k...@o...pl napisał:
> [...]
    > przeznaczylbym moze na lepszej jakosci podzespoly poszczegolnych instalacji.
    >
    > Padaly tutaj propozycje centralek telefonicznych i adapterow bramofonu. Sa tez
    > domofony, ze tak powiem, dedykowane wlasnie do tego celu.
    >
    > Chcialbym, zeby ktos prosto i jasno sprobowal mi wytlumaczyc mi co tak naprawde
    > jest potrzebne (niezbedne) zeby polaczyc wideodomofon z telefonem - od czego to
    > zalezy, np. od firmy produkujacej wideodomofony badz centrale telefoniczne, czy
    > od konkretnych modeli, czy od jeszcze czegos innego?

    Odkopując temat - na pewno się wiele zmieniło w tej branży. Ja natomiast chciałbym
    się dowiedzieć czy wideodomofony bezprzewodowe mogą działać na większą odległość niż
    50m - na tej stronie http://trans-sat.pl/wideodomofony-bezprzewodowe,3 jest właśnie
    podany taki maksymalny zasięg. Jeśli dojdą do tego ściany to pewnie spadnie to do
    25m. Czy ktoś ma jakieś rozwiązania tego problemu?

  • 2. Data: 2017-06-30 13:21:43
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-29 o 09:06, d...@g...com pisze:

> [...]
    podany taki maksymalny zasięg. Jeśli dojdą do tego ściany to pewnie spadnie to do
    25m. Czy ktoś ma jakieś rozwiązania tego problemu?

    Przede wszystkim uderz z tym pytaniem na pl.misc.elektronika względznie
    na pl.misc.budowanie.

    Pod hasłem "bezprzewodowy" może kryć się wiele technologii - może to być
    m.in. dedykowany mały nadajnik/odbiornik na 433MHz; może to być
    BlueTooth gadający na blisko 100 metrów; może to być WiFi na 2,4 lub na
    5GHz - gdzie stosując odpowiednie anteny można transmisję puścić nawet i
    na kilometry. A sterować tym lub nadzorować możesz ze smartfonu czy
    tabletu z dowolnego miejsca na świecie, jeśli tylko masz dostęp do
    internetu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam