  • 1. Data: 2014-10-30 22:21:38
    Temat: Re: Wędzenie dębu
    Od: d...@g...com

    powiedz temu parkieciarzowi żeby sie w łeb puknął !!! Jak to jest prosty proces
    "wędzenia" drewna to dla czego kosztuje tyle kasy ?
    Śmiech na sali ;) a po 2 po co masz sie truć amoniakiem ?
    Ta podłoga wygląda super ale jest wiele inny metod naturalnych zrobienia jej tak żeby
    wyglądała w taki sam sposób ;)
    Ja bym tego kolesia wywalił na zbity pysk z mieszkania - d..a nie parkieciarz albo
    krótki amator.

    Pozdrawiam i powodzenia

  • 2. Data: 2015-11-17 13:09:11
    Od: d...@g...com

    W dniu czwartek, 30 października 2014 22:21:39 UTC+1 użytkownik d...@g...com
    napisał:
> [...]
    żeby wyglądała w taki sam sposób ;)
    > Ja bym tego kolesia wywalił na zbity pysk z mieszkania - d..a nie parkieciarz albo

    a jakie sa metody ?

  • 3. Data: 2015-11-24 13:48:16
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2015-11-17 13:09, d...@g...com pisze:
    "wędzenia" drewna to dla czego kosztuje tyle kasy ?
    żeby wyglądała w taki sam sposób ;)

    > a jakie sa metody ?

    Bejcowanie

  • 4. Data: 2015-11-24 15:34:49
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 24 listopada 2015 13:47:30 UTC+1 użytkownik krak napisał:
    "wędzenia" drewna to dla czego kosztuje tyle kasy ?
    żeby wyglądała w taki sam sposób ;)

    > Bejcowanie

    a na daty postów spoglądacie? Dyskutujecie z duchami :)

    b.

  • 5. Data: 2015-11-24 15:51:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 listopada 2015 15:34:50 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > a na daty postów spoglądacie? Dyskutujecie z duchami :)
    Z Ghostem bywają fajne dyskusje;)

  • 6. Data: 2015-11-24 17:03:28
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 24 listopada 2015 15:51:24 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Z Ghostem bywają fajne dyskusje;)

    a własnie, ergie gdzies zginął, pewnie czyta scichapęk i sie gryzie w palce zeby nie
    gadac z ciolkami z internata :)

    b.