    Newsgroups: pl.rec.dom
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Wierzyc czy nie wierzyc w to?
    Date: Thu, 1 Feb 2018 22:44:08 +0100

    Pan Borys Pogoreło napisał:

    > ... Chin ;)

    E tam Chin. Kiedy ja te czajniki paliłem, rządy w Państwie Środka
    dzierżył przewodniczący Mao. Potem jeszcze przez dekadę jego
    następcy uważali, że najlepiej będzie, jeśli Chińczycy ubrani
    w jednakowe mundurki całymi dniami będą wozić taczkami piasek
    na budowie. Wtedy głupie pomysły do głowy nie przychodzą, czasu
    na nie nie staje. Koncept, by produkować wszystko dla wszystkich
    (osprzęt herbaciany zwłaszcza) pojawił się później.

    Jarek

    --
    Pewien działacz imieniem Mao
    narozrabiał w Chinach niemao.