    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Wreszcie przestanie padać
    Date: Tue, 26 Sep 2017 13:49:40 +0200

    Lisciasty pisze:

    > Imponująca wydajność, 1,2857(142857) cebuli dziennie ;P

    U nas takie rzeczy robi się na hura. Nagle coś człekowi we łbie
    zaświta -- i już zaraz lata ze szpadlem po ogrodzie sadząc dajmy
    na to trzysta tulipanów. A potem długo, długo nic. Tymczasem
    godzinę temu kurier przywiózł mi pakę z jakimiś badylami. Jeszcze
    nie zaglądałem do środka, nie wiem co tam jest. Dopiero się okaże.
    Najpóźniej wiosną.

    > Wychodzi prawie 116 dni sadzenia :]

    Jako czas sadzenia podaje się wrzesień, październik i listopad.
    Grudzień, jeśli zniemia nie zmarzła, też może być (było tu kiedyś
    o wigilijnych tulipanach, pięknie na Wielkanoc kwitnących). Więc
    te 116 dni jest całkiem realne. Choćby jako ćwiczenie Tai Chi.

    > A czosnek jadalny jest mocno kłopotliwy w uprawie? Ostatnio
    > w handlu ten czosnek jakoś mało czosnkowy jest, kiedyś człek zjadł
    > kilka ząbków i miał dość, teraz nawet moja córka jak się rozpędzi
    > to pół główki rąbie i nic. Mocy nie ma ten czosnek.
    > Umyśliłem zasadzić sobie gdziesik, ale czy toto wyrośnie i będzie
    > dobre? Czy tam nie trzeba mieć jakiś ponadprzeciętnych zdolności
    > hodowlanych?

    Może powinienem do tych swoich dorzucić jeden ząbek jadalny. Będzie
    równa setka. Z tym że ja lubię jak wszystko mam w komplecie. Powinienem
    do tego zamówić jeszcze osikę, żeby na kołki była.

    --
    Jarek