eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZestawy narzędziowe - uniwersalne (1/2",1/4", 3/8"). Co wybrać? › Re: Zestawy narzędziowe - uniwersalne (1/2",1/4", 3/8"). Co wybrać?
    Date: Fri, 22 May 2020 15:10:24 +0200
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zestawy narzędziowe - uniwersalne (1/2",1/4", 3/8"). Co wybrać?

    W dniu 2020-05-22 07:12, PiteR pisze:
    > in<news:5ec7174a$0$548$65785112@news.neostrada.pl>

    > Ten drugi to jest za drogi. Ten pierwszy jeszcze ujdzie. Na bity z tych
    > zestawów to bym nie liczył także sens ich kupowania jest mały,
    > pozostaja płaskie i nasadki. Myśle ze nasadki wygladają wporzo a
    > płaskie strona oczkowa kto wie, strona otwarta spoko.

    Bity to dodatek. W sumie to akurat ich nie potrzebuję, bo mam mały
    zestaw NITEO Tools z Biedronki z kompletem różnorodnych bitów (to ten
    zestaw na 1/4", o którym wspominałem), a do niego dokupiłem dodatkowy
    zestaw w pudełeczku nietypowych bitów typu gwiazdki Torx z otworami itp.

    O dziwo radził sobie całkiem nieźle do odkręcania starych, zardzewiałych
    i zapieczonych śrub, choć czasem trzeba było wspomóc się grzechotką, bo
    prosty uchwyt wkrętaka nie dawał rady, a po zaparciu się grzechotką
    szło. I nawet bity się nie wyszczerbiały za mocno.

    Bardziej chodzi mi o nasadowe klucze, bo tych w zestawie 1/4" mało i są
    na małe rozmiary.

    Cenowo jeszcze te zestawy są do przełknięcia, chociaż jak zerkałem
    wcześniej, jakoś w lutym to ten tańszy można było za 245 złotych w
    Selgrosie kupić (od czasu do czasu tam robię zakupy). Teraz ceny za ten
    zestaw zaczynają się od 300 złotych, ale akurat do ostatniej gazetki
    reklamowej Selgros był bon promocyjny na 50 zł i przy zakupach od 200
    PLN można ten bon wykorzystać - ważny tylko do 3 czerwca i tylko w hali,
    nie w Internecie - i tak się właśnie zastanawiam, temu spytałem na
    grupie o ich jakość, bo od jakiegoś czasu rozważam zakup tego typu zestawu.

    Porównywalny zestaw z NEO Tools -
    <https://fixero.com/catalog/product/view/sku/08-667/
    name/Klucze%20nasadowe>
    to już inna półka cenowa.

    > Jeśli to do samochodu to w tej kwocie kupisz płaskie i nasadki
    > specificzne do Twojego auta. Korka oleju w skrzyni i tak tym nie
    > odkręcisz więc będzie wydatek na specjalny torx np 50zł.
    >
    > jeśli do samochodu to zrób sobie listę śrubek z którymi masz zamiar
    > miec do czynienia i kup oddzielnie nasadki np nietypowe
    > 7 9 11 14 15 16 18 jakiś dobry imbus na 1/2 i zestaw. pokretło z
    > przetyczką na ktore założysz rurkę. Grzechotkami to się średnio
    > pracuje. Nie wiadomo czy nie pękną, maja luz, trzeba przełączac
    > kierunek.

    Do samochodu to nie, bo własnego pojazdu nie posiadam (może jakiś
    jednoślad typu skuter w niedalekiej przyszłości się u mnie pojawi), ale
    tak ogólnie do różnych prac, gdzie te nasadki z zestawu 1/4" mogą być za
    małe i/lub za słabe.

    > https://centralanarzedzi.pl/Pokretla-c174/pa/3/

    Dzięki za link. Taki adapter T na nasadki może się przydać, bo w
    zestawie to praktycznie same przedłużki.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/