eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZestawy narzędziowe - uniwersalne (1/2",1/4", 3/8"). Co wybrać? › Re: Zestawy narzędziowe - uniwersalne (1/2",1/4", 3/8"). Co wybrać?
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zestawy narzędziowe - uniwersalne (1/2",1/4", 3/8"). Co wybrać?
    Date: Fri, 22 May 2020 14:48:36 +0100

    in <news:ra81gj$1h82l$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user sirapacz pisze tak:

    > A potem znajdzie śrubkę 8 17 i 22 :]

    każdy harcerz ma już podstawy w domku ;) choć 22 to powiedziałbym
    druhmistrz.

    > Dlatego właśnie kupiłem tę walizę bo wkur...zyło mnie bieganie po
    > garażu i szukanie w moim bałaganie określonej nasadki i to jeszcze
    > w dobrym stanie....

    Miałem podobnie tylko kupiłem w Biedronie.

    > grzechotkami się świetnie pracuje ale jak ktoś wpadnie na
    > zakładanie rury na grzechotkę albo ma rękę pudziana to zerwie
    > ząbki:D
    >
    > Jakbym miał przy silniku grzebać pokrętłem to bym się zapłakał

    Wiesz co kto lubi. W samochodzie momenty duże, grzechotką nie odkręci
    się. Wiem że bym połamał zabki. Nie czuję się komfortowo jak się
    grzechotka ugina. Jak już taką śruba puści to luzuje się do kręcenia
    palcami. Przy zakręcaniu opor rośnie gwałtownie (przynajmniej powinien)
    to lubię wycofać, znowu dokręcić. Grzechotka ma luz.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę