  • 1. Data: 2015-10-09 11:57:34
    Temat: Re: Zmywarka - kiedy otwierać drzwi po zakończeniu programu !?
    Od: p...@g...com

    W dniu piątek, 25 lipca 2008 08:18:19 UTC+2 użytkownik emarcin napisał:

    > Jak długo już robisz tą czynność?
    > Jak wygląda u Ciebie blat (od spodu) ponad zmywarką?
    >
    > Niestety u mnie blat po 4 latach, wykazuje duże zniszczenia (zaczął
    > puchnąć).
    > Teraz staram się po używaniu zmywarki nie otwierać jej aż ostygnie.
    >
    > Pozdrawiam emarcin

    u mnie stolarz od mebli zabronił otwierać gorącą zmywarkę jeśli nie chce zniszczyć
    sobie blatu mimo, że mam metalową listwę. najlepiej puścić na noc to wtedy rano
    naczynia są już zimne i suche

  • 2. Data: 2015-10-09 18:04:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 9 Oct 2015 02:57:34 -0700 (PDT), p...@g...com
    napisał(a):

    > u mnie stolarz od mebli zabronił otwierać gorącą zmywarkę jeśli nie chce zniszczyć
    sobie blatu mimo, że mam metalową listwę. najlepiej puścić na noc to wtedy rano
    naczynia są już zimne i suche

    Nie wiem, gdzie Wy macie te zmywarki. Ja mam pod ociekaczem zlewozmywaka,
    obok szafki pod nim, akurat sie tam obok mieści, 60-ka zresztą. Para leci
    najwyżej na zawinięcie blachy nierdzewnej nad nią.

  • 3. Data: 2015-10-09 19:00:49
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-10-09 11:57, p...@g...com wrote:
    > u mnie stolarz od mebli zabronił otwierać gorącą zmywarkę jeśli nie chce zniszczyć
    sobie blatu

    Otwieram, średnio 1.5 raza dziennie. Bucha para. Nad zmywarką zwykły
    tani blat. Juz około 8 lat. Nic nie chce puchnąć. Czuje sie gorszy :/

  • 4. Data: 2015-10-09 19:30:43
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    sobie blatu mimo, że mam metalową listwę. najlepiej puścić na noc to wtedy rano
    naczynia są już zimne i suche

    > Nie wiem, gdzie Wy macie te zmywarki.

    To są zmywarki z 2008. Wybacz im.

  • 5. Data: 2015-10-09 21:25:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 09 Oct 2015 19:30:43 +0200, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-10-09 18:04, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

    zniszczyć sobie blatu mimo, że mam metalową listwę. najlepiej puścić na noc to wtedy
    rano naczynia są już zimne i suche

    > To są zmywarki z 2008. Wybacz im.

    Ja tam widzę Dnia Fri, 9 Oct 2015, zresztą 02:57:34 .

  • 6. Data: 2015-10-09 21:39:22
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

  • 7. Data: 2015-10-09 23:46:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 09 Oct 2015 21:39:22 +0200, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-10-09 21:25, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

    Nie jemu odpowiadałam.

  • 8. Data: 2015-10-11 02:01:42
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 9 Oct 2015 19:00:49 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

    > Otwieram, średnio 1.5 raza dziennie. Bucha para. Nad zmywarką zwykły
    > tani blat. Juz około 8 lat. Nic nie chce puchnąć. Czuje sie gorszy :/

    Pocieszę Cię, u mnie też nie puchnie. Pewnie u autora komuś się zapomniało
    zalaminować spód blatu...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl