  • 1. Data: 2015-10-28 12:22:27
    Temat: Re: Zmywarka, zapach i smak(!)
    Od: l...@w...pl

    W dniu czwartek, 6 listopada 2003 08:57:04 UTC+1 użytkownik JAcek napisał:
> [...]

    > Do zmywania uzywam produktow Calgonit (tabletka 3w1, sol, nablyszczacz).
    > Zawiesilem tez w srodku zapach cytrynowy. Po umyciu zapach wydobywajacy sie
    > z srodka jest ok, natomiast uzywajac naczyn mam wrazenie, ze ten zapach
    > miesza sie
    > ze smakiem potraw. Tak jakby cos zostawalo na nich po umyciu.
    > Np. pijac herbate czuje lekki posmak tego zapachu. Co zrobic, bo nie jest to
    > bardzo
    > przyjemne???
    > Moze ktos z Was spotkal sie z tym problemem i jakos sobie poradzil.

    ja tak mam po tabletkach calgonit jak uzywałam w5 z lidla to było ok

  • 2. Data: 2015-10-29 10:43:11
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 28.10.2015 um 12:22 schrieb l...@w...pl:

    > ja tak mam po tabletkach calgonit jak uzywałam w5 z lidla to było ok

    Osobiście nie używam tabletek, bo drogie świństwo, tylko klasyczny
    proszek. Nie wieszam żadnych perfum, bo nie lubię, jak mi kawa czy inne
    coś zajeżdża chemią. Ze względów taktycznych i dlatego, że już 2x
    naprawiałem wymiennik ciepła (na gwarancji na szczęście) nie używam
    programów oszczędnościowych. Przy niskich temperaturach tłuszcz zatyka
    rurki wymiennika i masz problem. Wymiana co prawda łatwa, ale wymiennik
    kosztuje coś koło 150EUR.

    Waldek

  • 3. Data: 2015-10-29 10:50:50
    Temat: [OT]Re: Zmywarka, zapach i smak(!)
    Od: dsw <d...@g...com>

    W dniu środa, 28 października 2015 12:22:31 UTC+1 użytkownik l...@w...pl
    napisał:
    > W dniu czwartek, 6 listopada 2003 08:57:04 UTC+1 użytkownik JAcek napisał:

    WOW. Naprawdę wyciągnąłeś temat sprzed 12 lat?

    /żeby nie było OT zupełnie: jak używałem "cytrynek" do zapachu, to też czułem coś na
    naczyniach. Na samych tabletach nie czuję obcego zapachu/smaku.