  • Data: 2019-04-08 22:13:48
    Temat: Re: Zna sie ktos na hydroponice i podobnych metodach?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 5 kwietnia 2019 23:41:23 UTC+2 użytkownik 4...@g...com napisał:
    > wysokosci. Teraz pytanie. Czy moge zamiast gowien w plynie i w granulkach uzywac >
    nawozu sztucznego typu polifoska czy azofoska. Te naturalne gowna smierdza.

    Polecam podlewanie rybami. Zlewki z akwarium lejemy w zielsko i rośnie jak durne.
    W planie mam zrobienie obiegu zamkniętego, czyli akwarium i rośliny w hydroponice
    zasilane na okrągło. Są już takie realizacje u różnych ludków i to działa :>

    L.