    Date: Wed, 27 Jun 2018 18:29:27 +0200
    From: collie <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: bajery w lodówkach

    W dniu 27.06.2018 18:00, Krycha pisze:

    > Piszą też:
    > komora świeżości "Fresh Zone"
    > komora świeżości Vit Control Plus

    Albo - CoolerCompartment. Jak zwał, tak zwał, ale rzecz przydatna.
    Ogólnie co wodotrysków: przy założonej cenie, brać tę lodówkę, która
    ma ich więcej. Wszystkie bajery się przydadzą, prędzej, czy później,
    choć początkowo mogą wydawać się zbyteczne. Zwrócić też uwagę na
    klasę energetyczną lodówki (minimum A++), bo to będzie bezpośrednio
    bić po kieszeni.