    Date: Mon, 27 Aug 2018 22:59:48 +0200
    From: collie <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: cięcie jabłoni teraz?

    W dniu 27.08.2018 22:27, Krasnal pisze:

    > Czy teraz powinno sie przycinać drzewa owocowe ( jabłonie). Czy tylko na wiosnę?

    Poczekaj, niech sięgnę na półkę po autorytet. Tako rzecze profesor
    Szczepan Aleksander Pieniążek w książeczce Sad przy domu: na wiosnę.

    PS. Miło, że sprawdzasz antywirusem posty pisane czystym tekstem.
    Dzięki takim jak Ty w Usenecie, nie mam robali w komputrze.
    Byłoby jeszcze bardziej miło, gdybyś to przyklejone do postu
    avastowe gówno umieszczał pod delimiterem (myślnik myślnik spacja),
    wówczas nie musiałbym go kasować ręcznie przy odpowiedzi.