  • Data: 2020-01-09 17:40:01
    Temat: Re: dobudowanie wiaty z boku domu - konstrukcja
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 stycznia 2020 10:32:02 UTC-6 użytkownik uciu napisał:
    > Planuje z boku domu dobudować wiatę na auto.
    > coś podobnego ale z dachówką na dachu
    > https://budujemydom.pl/i/images/1/8/5/dz03OTAmaD01ND
    g=_src_214185-budowa_wiaty_garazowej2_budujemydompl.
    png

    > Czy postawić wiatę osobno, na słupach przy samym budynku?

    Tak.

    > Tylko wtedy dachu wiaty nie połączę w budynkiem. Wtedy trzeba tam jakąś szczeline
    zostawić?

    Obojetne.
    Spojrz na to tak:
    Jak deszcz pada na sciane dzis to jak dostawisz wiate to mniej wody bedzie po scianie
    splywac.
    Jedyna roznica to zima i zalegajacy snieg.

    Ocieplenie zostaw w spokoju. Im mniej ten tynk uszkodzisz tym lepiej. Zrob se
    szczeline zeby ewentualne ruchy wiaty nie szkodzily tynkowi i tyle.

    > Najbardziej pasowałaby mi mix czy belka przymocowana do styropianu (kołki przez
    styropian do ściany i dodatkowo tą belke podeprzec 3 słupami.

    Bez sensu. Duzo miejsc gdzie ci woda czy inne syfy czy robale moga wlazic.

    Postaw osobno, daj 1-2cm szpary i bedzie dobrze.