  • Data: 2020-01-09 22:00:37
    Temat: Re: dobudowanie wiaty z boku domu - konstrukcja
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-01-09 20:26, Kadar wrote:
    > "Acha, i budujesz wiatę a
    > nie wiatę na auto zwaną garażem :)"
    >
    > Domyślam się, że chodzi o czepiania się urzędasów. Ciekawe, że jak szukają kasy to
    przypadkowo źle użyte określenie a oni już cie dopadną i nie ma zmiłuj się. Jak
    politycy wypluwają z siebie wszelkie możliwe obraźliwe rzeczy to nikt im nic nie
    zrobi.

    Takie życie. Przy okazji zakańczania budowy przeglądałem papiery.
    Niezwiązane z tematem też. I wychodzi że jak sprowadziłem samochód w
    2014 to zapłaciłem 500 podatku recyklingowego którego nie mieli prawa
    pobierać zgodnie z prawem. Ubiegać się o zwrot można było od 1 stycznia
    2016 przez dwa lata. Oczywiście bez wpłacenia nie zarejestrowaliby auta.
    Ale żeby ktoś potem dał znać że pobrali bezprawnie i chcą zwrócić? Mowy
    nie ma. A teraz się przedawniło i można spadać na bambus. Państwo prawa.