  • Data: 2020-01-10 19:48:46
    Temat: Re: dobudowanie wiaty z boku domu - konstrukcja
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki z info.
    Najsensowniej wychodzi mi wolno stojąca oddalona o ok 5cm od ściany budynku.
    Na elewację budynku dam tylko blachę zachodzącą na pokrycie wiaty.

    Wiata będzia miała 6x3m i planuje postawić ją na 6 słupach (może dam 8.
    Na usztwnienie porobię po bokach krzyże jak zrobiłem na altance
    (widać je przez szczeble:
    https://forum.muratordom.pl/attachment.php?attachmen
    tid=434167&d=1567403572
    https://forum.muratordom.pl/attachment.php?attachmen
    tid=434164&d=1567403536

    Pokrycie najbardziej by mi pasowała dachówka jak na chłupie ale boję się cieżaru.

    Czekamy na wiosnę :-)

    Dzieku
    uciu