  • Data: 2020-01-13 18:39:29
    Temat: Re: dobudowanie wiaty z boku domu - konstrukcja
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.01.2020 o 17:53, Sir_Robak pisze:

    > Co ja tam wiem jak tylko drogowiec nie architekt.
    > Udaj się proszę do WBA czy też lokalnego Organu Nadzoru i zapytaj nie zapomnij
    > wspomnieć o tym że przytwierdzasz konstrukcję dachu do istniejącej ściany ;)

    Niech ten wełniany od razu powie w PINB, że dach z jednej
    strony będzie wsparty na ścianie budynku. Zaoszczędzi tym
    sposobem przynajmniej dwie belki podporowe. Aha, niech
    jeszcze dopowie, że pod tym dachem będzie trzymał samochód.
    To na pewno nie każą mu tego rozbierać, gdy taką wiatę
    wybuduje sobie bez zezwolenia. Choć bez zezwolenia stawiać
    teraz można wiatę. Ale wiatę.