  • 1. Data: 2016-05-16 11:24:10
    Temat: Re: drzwi wejściowe
    Od: a...@p...pl

    W dniu niedziela, 2 grudnia 2007 18:49:27 UTC+1 użytkownik Piotr Zdziechowiak
    napisał:
    > Witam!
    >
    > Dom na zimę już mam praktycznie zamknięty. Teraz spokojnie mogę się
    > rozglądać za drzwiami wejściowymi. Tymi docelowymi. W większości
    > przypadków okres oczekiwania to 4-5 tygodni, więc dodatkowy tydzień
    > wybierania nie robi różnicy. Tyle, że wybór nie jest łatwy, no bo jakie
    > kupić? Metalowe, drewniane? Już wiem, że gerda nie jest dobrym wyborem,
    > więc co polecacie?
    >
    > pozdrawiam,
    > --
    > Piotr Zdziechowiak
    > ||JID: m...@j...gda.pl | GG# 298063||

    Ja mogę polecić drzwi verta. Jestem z koszalina to kupiłem tutaj:
    d...@g...com Ogólnie bez zarzutów i jakość dobra

  • 2. Data: 2016-05-16 12:23:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    a...@p...pl wrote:

    > W dniu niedziela, 2 grudnia 2007
    >
    > Ja mogę polecić drzwi
    które się rozpadają i to tak strasznie, ze spamer musi wyciagać
    prehistoryczne posty by się reklamować

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?