    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: elektrozawór (odcinający) wody - które warte
    Date: Sun, 6 Oct 2019 21:43:38 +0200

    > Czy ktoś ma? poleci? polecił mu hydraulik?

    właśnie pracuje nad podobnym patentem. znaczy nad odcinanmiem wody gdy
    licznik się "ruszy" a nikogo niema w domu. 300zł - drogo. 100zł z chin
    - boję sie ze sam będzie cieknął. ale trafiłem na urządzenie które jest
    nakładką na rurę z ramieniem które jest w stanie "zakręcić" zwykły
    zawór. niestety teraz walczę z remontami i nie mam czasu sprawdzać czy
    zakupiony mechanizm jest wystarczająco sprwany.
    Tu masz link do mechanizmu, może w Polsce znajdziesz podobny.

    https://www.aliexpress.com/item/32881353592.html?spm
    =a2g0s.9042311.0.0.27424c4dD7X45J
    ToMasz

    Ps ja to urządzenie zrobiłem z silnika do wycieraczek samochodowych, ale
    potrzebuje za dużo prądu do działania. PRzekładnie zębate, ślimakowe
    które sam buduje sa za duże