    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: gdzie podłączyć żółto zielony przewód?
    Date: Sun, 19 Jan 2020 19:06:18 +0100

    W dniu 19.01.2020 o 18:14, collie pisze:

    > Do licznika na pewno dochodzą trzy przewody. Jak byś się
    > uparł, to byś stamtąd ten trzeci przewód pociągnął tylko
    > do siebie. Ale po co? Podepnij żółtozielony do tego co nie
    > kopie - "tak jak ma większość polaków w realnym życiu",
    > nie bez kozery pisana przez Ciebie małą literą.
    Zanim zadałem pytanie, szukałem odpowiedzi w googlach. nie znalazłem nic
    sensownego, ale brak sensownych odpowiedzi "zwaliłem" na to, że nie
    potrafię nakarmić wyszukiwarki odpowiednią sentencją.
    Na klatce są 2 przewody
    W mieszkaniu były 2 przewody, będą trzy. czy TREAZ trzeci przewód coś
    poprawi w bezpieczeństwie? Elektroda, forum elektryków - w skrócie: Zmuś
    spółdzielnie do wymiany kabli. nie dawać odpowiedzi, bo sobie krzywdę
    zrobi. A jak Ci się kabel przepali....
    nie. nie założę różnicówki bo ta wymiana jest już ponad zakładane
    koszta. Nie przepali mi się nowy kabel, bo ma 2.5mm a ten do licznika
    tylko 1.5mm. żółto zielony zostawię w powietrzu, do wykorzystania gdy
    spółdzielnia będzie robić remont/ wymianę na klatce, a teraz podepnę
    niebieski do bolców.
    Ale liczyłem że na usenecie ktoś jednak podsunie lepsze rozwiązanie.

    ToMasz