  • 1. Data: 2018-01-18 17:40:15
    Temat: Re: instalacja fotowoltaiczna raz jeszcze
    Od: Pete <n...@n...com>

    > W tym roku prad nie drozeje, stawki zatwierdzone.

    Zenek, to że kłamstwo powtórzysz 1000 razy, nie znaczy, że stanie się
    prawdą.
    Otóż prąd zdrożeje.
    Przesył + nowa opłata mocowa.

    --
    Pete

  • 2. Data: 2018-01-18 17:48:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/budze
    t-domowy/taryfa-dla-energii-elektrycznej-od-2018-r/2
    eedgyq
    Teraz Twoja kolej zeby dac linka do strony z podwyzkami cen pradu.

  • 3. Data: 2018-01-18 22:42:15
    Od: Pete <n...@n...com>

    > https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/budze
    t-domowy/taryfa-dla-energii-elektrycznej-od-2018-r/2
    eedgyq
    > Teraz Twoja kolej zeby dac linka do strony z podwyzkami cen pradu.

    Nawet nie spróbowałeś przeczytać artykułu który podlinkowałeś. W
    szczególności na tabelkę.

    --
    Pete

  • 4. Data: 2018-01-18 23:39:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co chcesz od tabelki? Moze to ze ktos na rachunku bedzie mial 10 groszy wiecej albo
    7 groszy mniej. Przy inflacji 5% na kazda stowe rachunku dochodzilo by 5 zlotych.
    Oczywiscie jak ktos zaplaci rocznie wiecej o 3 zlote to matematycznie bedziesz mial
    racje ze prad zdrozal. Ale kazdy normalny potraktuje Cie jak glupka. A teraz mozesz
    dawac linka do drozenia pradu.

  • 5. Data: 2018-01-19 11:00:30
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    bedziesz mial racje ze prad zdrozal. Ale kazdy normalny potraktuje Cie jak glupka. A
    teraz mozesz dawac linka do drozenia pradu.

    Już Ci podawałem
    http://bip.ure.gov.pl/bip/taryfy-i-inne-decyzje-b/en
    ergia-elektryczna

    znajdź sobie swojego *sprzedawcę* i porównaj z ceną 2017.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2018-01-19 11:36:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Znalazlem i porownalem. Dla mnie prad stanial minimum 2,5%. Zadna ze stawek w
    stosunku do 2017 sie nie zmienila a inflacja bedzie na poziomie 2,5%. Jak na razie
    wychodzi ze Ty lzesz jak stara pomarszczona cyganka. Wybic Ci oczy tabelkami?

  • 7. Data: 2018-01-19 13:07:52
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    wychodzi ze Ty lzesz jak stara pomarszczona cyganka. Wybic Ci oczy tabelkami?

    P...sz.
    Dla mnie cena prądu wzrosła o 0.02PLN za kWh.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2018-01-19 13:17:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To wiecej niz inflacja czy mniej? Tylko sie nie potnij w ramach protestu na grupie.

  • 9. Data: 2018-01-19 14:34:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    > To wiecej niz inflacja czy mniej? Tylko sie nie potnij w ramach protestu na grupie.

    policz sobie ile to jest 0,02 z 0,24

    --
    Pete

  • 10. Data: 2018-01-19 14:42:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 stycznia 2018 14:34:27 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > policz sobie ile to jest 0,02 z 0,24
    Uczciwiej by było 0,02 z 0,66zł(czy ile tam kWh całkowicie wychodzi)