    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: jaki polecacie nawoz na trawnik
    Date: Tue, 20 Mar 2018 20:00:39 +0100

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Zaciekawiła mnie reklama innowacyjnego nawozu do trawników
    > pod wyjątkowo długą nazwa Florovit pro natura mikroflora 3 w 1.
    > Wedłg producenta (Grupa Inco) nawóz zawiera naturalne substancje
    > organiczne i składniki mineralne oraz mikroorganizmy glebowe.

    Moja ciekawość wzbudzona tą informacją zawiodła mnie aż do karty
    katalogowej produktu:

    Środki ostrożności w zakresie ochrony środowiska:
    Nie dopuścić do skażenia wód gruntowych i powierzchniowych,
    cieków wodnych, gleby, kanalizacji.

    No i jak tym panie mam glebę nawozić? Ostrożnie, to wiem, ale czy
    sama ostrożność wystarczy?

    > Pozdrawiam nowatorsko Ja...cki

    Fakt, nowatorskie podejście do nawożenia. A już myślałem, że w tej
    dziedzinie nic mnie nie zaskoczy.

    --
    Jarek