  • 1. Data: 2018-10-27 01:00:34
    Temat: Re: m3 ziemi a tona ziemi - problem wagowy
    Od: m...@w...pl

    wszystko zależy od tego jak zagęścisz tą ziemie...

  • 2. Data: 2018-10-28 01:39:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    From: "Lucas" <l...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: m3 ziemi a tona ziemi - problem wagowy
    Date: Mon, 6 May 2002 12:52:49 +0200

    Witam,

    Czy ktoś orientuje się ile waży 1 m3 ziemi,
    takiej żyznej do ogródka pod trawę i jakieś krzaki.
    Wiem, że są różne rodzaje ziemi, ale chodzi
    mi o przybliżony przelicznik (1 m3 = 1 tona ???).

    Problem bierze się z tego, że ziemię mogę kupić
    albo na m3 albo na tony i chciałbym porównać ceny.

    --
    Lucas ):-0
    l...@p...onet.pl

    2002 rok

    to były czasy ;)

  • 3. Data: 2018-10-28 21:12:25
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-10-28 o 01:39, PiteR pisze:
    > Czy ktoś orientuje się ile waży 1 m3 ziemi,
    > takiej żyznej do ogródka pod trawę i jakieś krzaki.
    > Wiem, że są różne rodzaje ziemi, ale chodzi
    > mi o przybliżony przelicznik (1 m3 = 1 tona ???).

    Ci, którzy sprzedają na tony - zapewne sprzedają mokrą, ci drudzy - suchą.
    Każdy sprzeda tak, żeby więcej zarobić.

    --
    MN