  • 1. Data: 2014-10-29 20:19:49
    Temat: Re: mierniki ciepła na kaloryferze
    Od: j...@g...com

    W dniu niedziela, 25 listopada 2007 12:57:19 UTC+1 użytkownik humanista (mruczus)
    napisał:
    > Mamy jakieś dziwne mierniki zużycia ciepła, które po prostu mierzą
    > temperaturę na powierzchni kaloryfera. Jednak nie sprawdzają się. Wystarczy
    > puścić silny strumień powietrza z wentylatora na czujnik na czujnik i przy
    > tym temperatura w mieszkaniu trochę się podniesie (bo zwiększy się prędkość
    > wymiany ciepła kaloryfera z otoczeniem) a jednocześnie zmiejszy się
    > temperatura kaloryfera, wskazania czujnika i opłaty miesięczne za CO!

    Zgodnie z regulaminem pomiarów firmy Metrona Polska, taki podzielnik jest
    zainstalowany w twoim mieszkaniu niezgodnie z prawem, ponieważ z tego co wiem żaden
    lokator nigdy nie podpisał regulaminu pomiaru. To jedno. Drugie. Ten miernik można
    pod koniec okresu grzewczego po prostu uszkodzić. Zalać wodą, kwasem lub inną cieczą
    psującą elektronikę wewnątrz. Robili tak wielokrotnie moi sąsiedzi. Firma Metrona ma
    wtedy obowiązek wymienić wadliwy miernik. Jeżeli dostatecznie dobrze popsułeś
    elektronikę ( wyświetlacz to nie wszystko) i Metrona nie może będzie mogła ustalić
    stanu podzielnika, muszą na twój wniosek, przy wymianie na nowy wpisać "0" jednostek.
    Po prostu mówisz serwisantowi, że miałeś cały czas zakręcony zawór termostatyczny.
    Trzecie. Podzielnik można również bardzo łatwo oszukać, nie stosując drastycznych
    metod niszczenia. Należy w tym celu w mieszkaniu na najmniejszym kaloryferze
    odpowiednio zainstalować mały wentylator, i uszczelnić odpowiednio ten wymiennik
    ciepła jakim jest kaloryfer. Efekt jest taki, że z najmniejszego kaloryfera ( np. 3
    żebra) możesz dość dobrze ograć mieszkanie o powierzchni 50 m^2. Dodatkowo podzielnik
    wskaże o 70 % mniej jednostek niż chłodzony grawitacyjnie. Kto się uczył fizyki ten
    wie o czym mówię. JEŻELI NIE BĘDZIESZ OSZUKIWAŁ, BEDZIESZ PŁACIŁ. WEDŁUGO MOICH
    DANYCH OKOŁO 40% SPOŁECZEŃSTWA TAK ROBI, PŁACĄ OCZYWIŚCIE GŁUPCY, PONIEWAŻ LICZNIK
    GŁOWNY NA BLOK WYSKALOWANY JEST W [GJ], A NIE W JAKIŚ TAM JEDNOSTACH. amen

  • 2. Data: 2014-11-08 18:28:57
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    <j...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > ROBI, PŁACĄ OCZYWIŚCIE GŁUPCY, PONIEWAŻ LICZNIK GŁOWNY NA BLOK WYSKALOWANY
    > JEST W [GJ], A NIE W JAKIŚ TAM JEDNOSTACH. amen

    poza oczywistymi sprawami dochodzi jeszcze ten drobny fakt ze jezeli zacznie
    tak robic wystarczajaco duzy odsetek to uczciwi ludzie nie udzwigna ceny
    ogrzewania wszystkich pasozytow w okolicy i wszyscy solidarnie zostana bez c.o.

    --
    http://db.org.pl/

  • 3. Data: 2014-11-08 21:25:17
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 8 listopada 2014 18:29:00 UTC+1 użytkownik m4rkiz napisał:
> [...]
    > ogrzewania wszystkich pasozytow w okolicy i wszyscy solidarnie zostana bez c.o.

    Nie mam centralnego z sieci. jakiś czas temu sąsiad przerysował mi samochód.
    Widziałem jak odjeżdżał. Tego samego dnia widziałem ze ma porysowany zderzak.
    Następnego dnia wieczorem już miał pomalowane. Nawet nie przyszedł przeprosić. Jak by
    go spytać czy jest uczciwy to na bank by odpowiedział ze jak łza. Jak bym miał
    możliwość to bym bez mrugnięcia okiem podłączył się pod jego licznik do prądu. Nie ma
    uczciwych ludzi. Każdy coś kiedyś podpierdolił. tak że kolego sympatyczny nie pierdol
    o tych uczciwych bo jak by u Św. Piotra na furtce każdy by się musiał rozliczyć z "
    nie kradnij" to w Niebie bóg Bóg sam ze sobą by w warcaby grał.

  • 4. Data: 2014-11-11 10:14:11
    Od: "Jankol" <b...@w...pl.pl>

    ps.com...
> [...]
    > ogrzewania wszystkich pasozytow w okolicy i wszyscy solidarnie zostana bez c.o.

    kog.: Nie mam centralnego z sieci. jakiś czas temu sąsiad przerysował mi samochód.
[...]
    --------------------------------
    Ty piszesz o rewanżu na kimś kto cię skrzywdził.
    On pisał o czymś innym. On pisał o okradaniu sąsiadów pomimo
    tego że oni nic złego mu nie zrobili. On nawet nie wie kogo imiennie okrada,
    jest mu to wszystko jedno. Zwykły pasożyt, zlodziej.

  • 5. Data: 2014-11-11 15:47:23
    Temat: Re: mierniki ciep�a na kaloryferze
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 11 listopada 2014 10:14:21 UTC+1 użytkownik Jankol napisał:
> [...]
    > tego że oni nic złego mu nie zrobili. On nawet nie wie kogo imiennie okrada,
    > jest mu to wszystko jedno. Zwykły pasożyt, zlodziej.

    Złodziej jak reszta innych ludzi. Jak by tym bezimiennym pokazać jak bezpiecznie
    oszukać liczniki to by oszukiwali aż by dym szedł. Taka natura człowieka. Najgorsi są
    ci co twierdzą ze są najuczciwsi i robią wszystko dla innych.